dream big and shine on !

Thursday 19 November 2015

don't chase a rabbit

hi, it's been a while dah tak menulis dalam blog ni
tuntutan study required my whole focus on it so yeah
jarang dah update
lately i've been thinking la kan
for this point of my life
it's not worth la mengharapkan orang untuk terus berada dalam hidup saya
selama mana pun kita cuba untuk hold someone, makin jauh dia akan pergi
it's like macam kita pegang landak
makin lama kita genggam, makin sakit tangan sendiri or for worse, tangan akan berdarah
same goes to hold our anger, makin lama simpan makin teruk amarah
i can't force someone to stay any longer, either don't have any choices,
better to let them go
biarkan orang lain bebas sebab mungkin keberadaan kita takkan menyenangkan mereka
jadi, saya minta maaf
saya mungkin annoyingly hantar rampaging whatsapp or so on
saya mungkin kacau masa-masa sengkang anda
dan saya juga mungkin buatkan anda rasa rimas
atau bak kata orang terengganu "nyekik"
saya minta maaf
at this point, saya dah letih dan nyata kegusaran tentang kehilangan tu perit
tapi pahit nya tetap kena telan
i don't even want to chase a rabbit
apa yang pergi tu biarlah jadi kenangan.
moga anda-anda yang saya sayang tu terus bahagia dalam rahmat Allah

adjourned.

No comments:

Post a Comment

zikrullah pada Maha Pencipta