dream big and shine on !

Friday 23 November 2012

like seriously ? ? ?

rock star bebeh . rock rock jugak , akhirat jangan lupa



Assalamualaikum , salam satu malaysia . *skema* yayy yayy . baru hari nie dapat update and tulis entry baru  . so on busy sangat sejak naik semester yang baru nie . cara pembelajaran yang dah jauh beza macam tinggi langit dengan bumi . hiperbola sangat ayatnya . yupp . exactly sangat2 berbeza plus dengan lecturer yang strict sikit dari sem lepas . choyy . aku dah lah pemalas sikit . so bila kena gertak baru gelabah . haha . takpe lah . demi perubahan aku sanggup hadap lecturer yang garang2 . classmates aku pun semua macam blur + blank bila tengok muka lecturer . haha . dalam sejarah betul class aku jadi senyap sikit . keadaan yang rare okayy . kami biasanya bising dalam kuliah . bukan bising macam bebudak sekolah tu , bukan bukan . kami bising dari segi belajar . for instance macam kami tambah2 apa yang lecturer cakap . or kami sekali sekala melawak dengan lecturer . so suasana belajar tu 'hidup' . kami pun belajar dengan bestnya . but sem baru nie keadaan jadi lain sikit .


actually nie bukan apa yang aku nak storykan , aku nak story pasal beberapa classmates aku yang bakal join  satu program under UniSZA ke KL . tak silap aku program nie pasal kenegaraan jugak . lepas tu dapat tengok match bola pulak ! ( free jahh ) Malaysia versus Singapore . bunyi macam gempak je . bertolak ke KL pada 24/11 pukul 08.00 malam . sehari je gi KL . seriously aku excited jugak . yelah . tak pernah pergi jejauh sangat dengan member2 aku yang baru nie . bila dapat jalan2 dengan depa aku rasa best gila kot ! dah lah jauh . thehehe . and dapat pengecualian kuliah . bila aku fikir balik rasa sayang pulak nak tinggal kuliah . we'll missed the knowledge . ahhhh . i hate to decide upon something . tapi member aku dah sent nama and details bagai2 dekat akak MPP untuk join program tu . dah terlambat . nak cancel rasa nanti macam menyesal pulak . haish . follow the flow jelah . everything were written up . just go on

my feeling right now tersangat lah bercampur baur . mix ! sedih + happy + excited + risau and so on . for information , aku nie jenis suka memikirkan sesuatu dengan mendalam and dari pelbagai aspek sampaikan aku pun tak terfikir dah . penat otak makcik ! thats why lah aku join kelab PEMIKIR UniSZA . citt . takde kena mengena pun . okay lah . i wanna to stop here now . thanks for reading !

ya Allah , kurniakan lah aku kebaikan dan semoga aku menjadi hambaMu yang sentiasa bersyukur

No comments:

Post a Comment

zikrullah pada Maha Pencipta