dream big and shine on !

Saturday 3 November 2012

purpose on blogging

haha . this pic are not relate on . do believing .
assalamualaikum . olla ! ni hwoa maa ? li kao chongg ngaa ? entry kali ni pasal tujuan aku tulis blog . bukan nak mengada-ngada , sibuk nak tiru orang , bukan nak batak/ kejar followers dan bukan bertujuan untuk mengutuk , mengecam dan meghentam sesebuah pihak . aku baik okay . so aku tulis just untuk suka-suka . selain dari itu aku tulis untuk luahkan pendapat aku . dah jadi mahasiswi maka minda ni kenalah matang dan terbuka sikit . jangan asyik guna minda budak sekolah je . haha . blog ni jugakk jadi salah satu medium untuk meluahkan perasaan yang terbuku dalam hati aku ni . yelahh . kita bukan boleh luah semua dekat kawan and sahabat kita . rite ? lama2 muak jugak mereka dengar pasal life kita je . lepastu kadang2 mereka selalu salah sangka dengan diri kita . so prefer tulis je dalam blog . bukan ada orang baca sangat . peduli dan apa . ahaha 

uhuhu , next . aku sangat bosan la . so that aku cari jugak something else untuk menghiburkan hati yang sunyi ni such likes this blog . paling koman blog ni jugak jadi 'bahan' untuk meghilangkan bosan . erkk --' ye ke ? haha . tak kisah lahh. okay , proceed . aku tulis blog ni untuk mengarut sorang-sorang . haha . macam tak cukup kasih sayang pulakk . ishhh . mana ada . bukan apa . tak menyusahkan orang kalau macam ni . aku ni memang suka keluarkan ayat pelik2 so i hope so that this blog will be my loyal listener . kesian blog ni . sobs sobs . maafkan aku blog . aku tidak berniat untuk memperlakukan kamu sebegitu . haa . see . aku dah start mengarut lagi . choyy .

teetttt . sampai sini sajalah hamba menulis . keyboard lappy hamba sering melarikan diri semasa hamba sedang menaip . see you later ! have a blast

No comments:

Post a Comment

zikrullah pada Maha Pencipta