dream big and shine on !

Friday 2 November 2012

sekali sekala post pasal daily life

Assalamualaikum . . nak cerita sikit pasal kehidupan aku baru2 ni . aku baru je habis final exam untuk semester 1 . so far Alhamdulillah aku dapat follow pelajaran aku even susah . tapi aku sedar sikap aku yang suka main2 ni penyebab utama aku terkejar2 sikit . yelahh . sepatutnya dekat U ni orang fokus dan matang . tapi aku sebaliknya . haha . mungkin sebab aku jumpa kawan yang sekepala kot . haha . sebenarnya diri ni malas . hahaha . takpelah . perkara dah terjadi . now bila naik semester ke 2 nanti aku kena start fokus dan bersungguh-sungguh sikit.

Alhamdulillah  ya Allah


kata nak berjaya kan ? kena lah push up sikit . tak boleh buat macam SPM dulu . masa sekolah dulu boleh lah nak main2 , lepak2 , gosip2 . sekarang tak boleh ! ! u got it ?? dekat U ni takde sapa nak sibuk kan hal kita lagi so kena pandai2 jaga diri sendiri . sebijik kena atas muka aku sendiri . 

kekadang aku tengok bebudak Unisza ni macam tak betul je . bukan apa . dorang ni macam bukan budak U je . hurmmm --' jangan sibuk cakap pasal orang lain lahh . diri awak tu haa <-- monologue dalam diri sendiri .. okay lha . wanna stop here . i'm dying to write down my idea ! the BIG prob while writing . lost idea

No comments:

Post a Comment

zikrullah pada Maha Pencipta